Praktické zkušenosti s vrtulemi Carbon-Fiber Super Silence firmy Engel Modellbau & Technik

V současné době máme vyzkoušené následující kombinace vrtulí / modelu/ motoru. Ve všech dosud zkoumaných případech jsou vrtule hodnoceny velmi dobře a tak, v případě, že provozujete srovnatelný set-up s níže popsanými případy, můžete si být jisti, že volbou nesáhnete vedle.

  • Dvoulist 31,5/10 na modelu Laser Z-2300 38% s motorem MVVS 152 NP  Competition, výfuky MVVS – použití: Freestyle, hodnocení: výborná vrtule
  • Dvoulist 32/12 na modelu Extra 330 SC 41% s motorem 3W-170Xi B2 TS CS, výfuky JMB - použití: sestavy IMAC, hodnocení: subjektivně nejvyšší tah ze všech dosud provozovaných vrtulí, mírně vyšší hluk v porovnání s třílistem 29/12, otáčky na zemi 5840 min-1, za letu 6460 min-1.
  • Dvoulist 32/12 na modelu Extra 330 SC 41% s motorem ZDZ 180B2RV-J Champion, výfuky JMB - použití: Freestyle, hodnocení: výborná vrtule
  • Třílist 27/12 na modelu AJ Aircraft 105” Laser 230z s motorem GP 123 V2, výfuky JMB - použití: sestavy IMAC, hodnocení: výborná vrtule
  • Třílist 30/12 na modelu Extra 300 3,1m Extreme Flight s motorem ZDZ 180B2RV-J Champion, výfuky JMB - použití: sestavy IMAC, hodnocení: výborná vrtule
  • Třílist 30/14 na modelu Extra 330 SC 41% s motorem ZDZ 180B2RV-J Champion, výfuky JMB - použití: sestavy IMAC, hodnocení: výborná vrtule
  • Čtyřlist 27/12 na modelu ULTIMATE 300KS 39% s motorem 3W-140i B4 CS, výfuky JMB - použití: sestavy IMAC, hodnocení: výborná vrtule

Poznámka: V dohledné době budeme znát aktuální zkušenosti i s třílistem 29/12 na motoru DLE 170 a průběžně budeme doplňovat další zkušenosti. Pokud provozujete vrtuli ENGEL a chcete se s ostatními modeláři podělit o Vaše zkušenosti, budeme rádi, pokud nás budete kontaktovat.