GTP X-Drive 607 QUATTRO 4x7A

Kód: 536
2 800 Kč
Skladem

Nabíječ GTP X-Drive 607 QUATTRO 4x7A je levný přístroj, který Vám umožní nabíjet čtyři baterie současně bez ohledu na jejich typ. Vstupní napětí je 10 - 18V DC (např. autobaterie). Ideální pro polní nabíjení dvou palubních baterií a baterie zapalování na letišti.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Nabíječ Quattro 4x6 disponuje čtyřmi mikroprocesorem řízenými kanály pro samostatné nabíjení různých typů baterií. Řízení nabíjecího procesu vč. způsobu zadávání parametrů nabíjení je shodné, jako u známých nabíječů typu Turnigy Accucel, Imax B6 atp. Jediný rozdíl oproti těmto jednoduchým nabíječům je v tom, že zde máte k dispozici 4 samostatné displeje, 4 skupiny tlačítek pro zadávání, 4 páry výstupních svorek a 4 balanční konektory. Prakticky 4 tyto nabíječe v jedné krabici.
Všechny porty pracují nezávisle.

Technické parametry

  • Výstup 320W = 80W na každý port
  • Vybíjení 20W = 5W na každý port
  • Vstupní napětí: 10 - 18V DC

Druhy a počty článků:

  • Ni-Cad / Ni-MH: 1 - 15 článků na každý port
  • Li-Ion / Li-Po / Li-Fe: 1 - 6 článků na každý port
  • PB: 1-10 článků na každý port

Ostatní parametry:

  • Nabíjecí proud: 0.1 - 7,0 A na každý port
  • Vybíjecí proud : 0.1 - 1,0 A na každý port
  • 4x vestavěný balancer : do 6S Li-xx (JST-XH konektor)
  • Možnost cyklování: max 5 cyklů
  • Hmotnost : 995 g
  • Rozměry : 230 mm x 158 mm x 60 mm

Obsah balení

  • 1 x nabíječ 4x6S
  • 2 x připojovací svorky k baterii
  • 1 x JST-XH balanční destička
  • 1 x TP/FP balanční destička
  • 1 x Tamiya nabíjecí kabel
  • 1 x JST/BEC nabíjecí kabel
  • 1 x Futaba Rx nabíjecí kabel
  • 1 x nabíjecí kabel se svorkami
  • 1 x manuál v angličtině, zkrácený návod v češtině

Poznámka:

Tento typ nabíječe jsme pro Vás testovali celou soutěžní sezónu 2019. Nabíječ bez problémů spolehlivě nabíjel LiIon baterie v soutěžním modelu Krill Extra 330 SC 41%. Jediný drobný problém, který byl jednou za čas pozorován, souvisel s připojováním nabíječe na zdroj - v tomto případě na autobaterii. Pokud se podařilo při připojování svorek na baterii "vyrobit" nějaké impulsy, objevily se na displeji nabíječe místo běžných symbolů nesmyslné znaky. Po odpojení a opakovaném připojení na zdroj se zpravidla problém již neopakoval. Jev nikdy nenastane, pokud na výstupní svorky nabíječe ještě před zapnutím napájení připojíte zátěž - baterie, které hodláte nabíjet. I přes tuto nedokonalost nabíječ doporučujeme jako levnou alternativu ke značkovým nabíječům.