Motor GP 76 ccm včetně tlumičů a příslušenství
Kód: 620Detailní popis produktu
Letecký benzínový plochý dvouválcový motor s obsahem 76 ccm s výkonem 8 koní , provozní otáčky 1400-8000ot./min, hmotnost motoru 1650g + expanzní tlumič 200g + zapalování 202g. Vhodný pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku.
Benzínové motory řady GP vyráběné taiwanskou firmou Great Power Engine vynikají výborným dílenským zpracováním, robustní konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou písty, pístní čepy a ojnice od subdodavatelů vyrábějících pro slovutné motocyklové značky, jako jsou Rotax, Yamaha, Honda či Suzuki. Hladký chod motorů zajišťují ložiska SKF a spolehlivou dodávku paliva membránové karburátory Walbro. Motory jsou vhodné pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku. Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů GP dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost / výkon / cena.
GP76 je nově vyvinutý plochý dvouválec s vrtáním válců 46,5 mm. Kliková skříň je vyrobena z jakostní hliníkové slitiny; písty jsou vybaveny jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čepy procházejí jehlovými ložisky. Motor je osazen kvalitními ložisky švédské firmy SKF. Montáž motoru je uskutečněna pomocí montážní desky přišroubované k zadnímu čelu. Aktuálně nejvýkonější modelářský motor v třídě objemu 70ccm
Karburátor Walbro HDA-246 je membránový, dvoujehlový, opatřený sytičem.
Lehké expanzní tlumiče výfuku jsou hliníkové a jejich povrch je opatřen ochranným stříbřitým nástřikem. Pokud však nechcete v rámci tréninku obtěžovat okolí vyšší úrovní hluku, pořiďte si k motoru kvalitní tlumiče canister Mufflers od firmy JMB Břečka.
Zapalování je elektronické určené pro napájení z akumulátorů o jmenovitém napětí 6,6 - 7,4V. K napájení je možné použít jak 6-čl. aku NiMH (aspoň 1500mAh), tak 2S aku LiPo (aspoň 1000mAh) nebo LiFe. K zapalování je dodávána ochranná spirálová bužírka, kabel pro připojení akumulátoru a samozřejmě i zapalovací svíčky NGK CM-6.
Doporučené palivo: záběh 32:1 (32 dílů benzínu Natural 95 na 1 díl oleje), normální provoz 40:1 až 50:1. Doporučujeme používat syntetický olej pro dvoutakty Motul 710 2T nebo Motul 800 2T.
Doporučená svíčka: CM-6
Doporučené vrtule: dvoulisté: 23x10“, 24x9“, 24x10“, 25x8“ / třílisté: 21x10“, 22x9“.
Typické otáčky:
- 7740 ot./min s vrtulí Mejzlik 23 x 10
- 7430 ot./min s vrtulí Falcon 24 x 9
- 7170 ot./min s vrtulí Falcon 24 x 10
- 7130 ot./min s vrtulí Falcon 25 x 8W
Součástí balení je: motor, elektronické zapalování + 2 svíčky, tlumiče + těsnění výfuku, spojovací materiál a návod.
Zdvihový objem [ccm] |
76 |
Počet válců |
2 |
Vrtání [mm] |
38 |
Provozní otáčky [ot./min] |
1400 - 8000 |
Výkon motoru [kW] |
6 |
Výkon [HP] |
8 |
Hmotnost (motor) [g] |
1650 |
Hmotnost (tlumič) [g] |
200 |
Hmotnost (zapalování) [g] |
202 |
Doporučená svíčka |
NGK CM-6 |
Doporučený objem nádrže [ml] |
500 - 1000 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.