Motor GP 178 ccm včetně tlumičů a příslušenství
Kód: 614Detailní popis produktu
Výkon 21,5 koně, provozní otáčky 1100-9000ot./min, hmotnost motoru 3550g + expanzní tlumič 430g + zapalování 202g.
Vhodný pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku.
Benzínové motory řady GP vyráběné taiwanskou firmou Great Power Engine vynikají výborným dílenským zpracováním, robustní konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou písty, pístní čepy a ojnice od subdodavatelů vyrábějících pro slovutné motocyklové značky, jako jsou Rotax, Yamaha, Honda či Suzuki. Hladký chod motorů zajišťují ložiska SKF. Motory jsou vhodné pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku. Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů GP dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost / výkon / cena.
GP-178 je vylepšenou verzí původního motoru GP-176, která díky upravené konstrukci pístu a válce, zvýšenému kompresnímu poměru a použití karburátoru Tillotson HT-14A dosahuje výkonu o 2,5koně vyššího než GP176STD při velmi nízkých vibracích a lepší odezvě otáček na přidání plynu.
GP-178 je plochý dvouválec konstrukčně vycházející z motoru GP-88, od něhož převzal válce s vrtáním 53 mm. Kliková skříň je vyrobena z jakostní hliníkové slitiny; písty jsou vybaveny jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čepy procházejí jehlovými ložisky. Motor je osazen kvalitními ložisky švédské firmy SKF. Motor se montuje pomocí montážní desky přišroubované k zadnímu čelu.
Karburátor Tillotson HT-14A je membránový, dvoujehlový, opatřený sytičem.
Lehké expanzní tlumiče výfuku jsou hliníkové a jejich povrch je opatřen ochranným stříbřitým nástřikem. Pokud však nechcete v rámci tréninku obtěžovat okolí vyšší úrovní hluku, pořiďte si k motoru kvalitní tlumiče canister Mufflers od firmy JMB Břečka.
Zapalování je elektronické určené pro napájení z akumulátorů o jmenovitém napětí 6,6 - 7,4V. K napájení je možné použít jak 6-čl. aku NiMH (aspoň 1800mAh), tak 2S aku LiPo (aspoň 1300mAh) nebo LiFe. K zapalování je dodávána ochranná spirálová bužírka, kabel pro připojení akumulátoru a samozřejmě i zapalovací svíčky NGK CM-6.
Doporučené palivo: záběh 32:1 (32 dílů benzínu Natural 95 na 1 díl oleje), normální provoz 40:1 až 50:1. Doporučujeme používat syntetický olej pro dvoutakty Motul 800 2T s nízkou viskozitou pro dosažení maximálního výkonu.
Doporučená svíčka: CM-6
Doporučené vrtule: dvoulisté: 30x13“, 31x12“, 32x10“.
Typické otáčky: 5900 ot./min s vrtulí Mejzlík 31x12 Evo.
Součástí balení je: motor, elektronické zapalování + 2 svíčky, 2x tlumič + těsnění výfuku, spojovací materiál a návod.
Zdvihový objem [ccm] |
178 |
Počet válců |
2 |
Vrtání [mm] |
53 |
Provozní otáčky [ot./min] |
1100 - 9000 |
Výkon motoru [kW] |
16 |
Výkon [HP] |
21.5 |
Hmotnost (motor) [g] |
3550 |
Hmotnost (tlumič) [g] |
430 |
Hmotnost (zapalování) [g] |
202 |
Doporučená svíčka |
CM-6 |
Doporučený objem nádrže [ml] |
1000 - 1500 |
Závit matice vrtule |
6x M5 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.