Motor GP 123 ccm V2 včetně tlumičů a příslušenství

Kód: 617
26 990 Kč
Na dotaz

Letecký benzínový plochý dvouválcový motor s obsahem 123 ccm. Jeden z nejlepších motorů do freestyle speciálů o rozpětí cca 2,6 až 2,8 m.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Letecký benzínový plochý dvouválcový motor s obsahem 123ccm s výkonem 12 koní , provozní otáčky 1500-8900ot./min, hmotnost motoru 2300g + expanzní tlumič 330g + zapalování 202g. Vhodný pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku.

Benzínové motory řady GP vyráběné taiwanskou firmou Great Power Engine vynikají výborným dílenským zpracováním, robustní konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou písty, pístní čepy a ojnice od subdodavatelů vyrábějících pro slovutné motocyklové značky, jako jsou Rotax, Yamaha, Honda či Suzuki. Hladký chod motorů zajišťují ložiska SKF a spolehlivou dodávku paliva membránové karburátory Walbro. Motory jsou vhodné pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku. Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů GP dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost / výkon / cena.

GP123 V2 je plochý dvouválec konstrukčně vycházející z motoru GP-61, od něhož převzal válce s vrtáním 46,5 mm. Kliková skříň je vyrobena z jakostní hliníkové slitiny; písty jsou vybaveny jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čepy procházejí jehlovými ložisky. Motor je osazen kvalitními ložisky švédské firmy SKF. Motor se montuje pomocí montážní desky přišroubované k zadnímu čelu.

Karburátor Walbro MJ-71 je membránový, dvoujehlový, opatřený sytičem.

Lehké expanzní tlumiče výfuku jsou hliníkové a jejich povrch je opatřen ochranným stříbřitým nástřikem. Pokud však nechcete v rámci tréninku obtěžovat okolí vyšší úrovní hluku, pořiďte si k motoru kvalitní tlumiče canister Mufflers od firmy JMB Břečka.

Zapalování je elektronické určené pro napájení z akumulátorů o jmenovitém napětí 6,6 - 7,4V. K napájení je možné použít jak 6-čl. aku NiMH (aspoň 1800mAh), tak 2S aku LiPo (aspoň 1300mAh) nebo LiFe. K zapalování je dodávána ochranná spirálová bužírka, kabel pro připojení akumulátoru a samozřejmě i zapalovací svíčky NGK CM-6.

Doporučené palivo: záběh 32:1 (32 dílů benzínu Natural 95 na 1 díl oleje), normální provoz 40:1 až 50:1. Doporučujeme používat syntetický olej pro dvoutakty Motul 710 2T.

Doporučená svíčka: CM-6

Doporučené vrtule: dvoulisté: 27x12“, 28x10“, 28x12“, 29x10“ / třílisté: 25x12“, 26x12“.

Typické otáčky: 7000 ot./min s vrtulí Mejzlík 28x10“, 7100 ot./min s vrtulí Falcon 29x9“.

Součástí balení je: motor, elektronické zapalování + 2 svíčky, tlumiče + těsnění výfuku, spojovací materiál a návod.

Zdvihový objem [ccm]

123

Počet válců

2

Vrtání [mm]

46.5

Provozní otáčky [ot./min]

1500 - 8900

Výkon motoru [kW]

8.8

Výkon [HP]

12

Hmotnost (motor) [g]

2300

Hmotnost (tlumič) [g]

330

Hmotnost (zapalování) [g]

202

Doporučená svíčka

CM-6

Doporučený objem nádrže [ml]

800 - 1000

Závit matice vrtule

6x M5

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení