Motor GP 123 ccm V2 včetně tlumičů a příslušenství

Kód: 617
28 450 Kč
Na dotaz

Letecký benzínový plochý dvouválcový motor s obsahem 123 ccm. Jeden z nejlepších motorů do freestyle speciálů o rozpětí cca 2,6 až 2,8 m.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Letecký benzínový plochý dvouválcový motor s obsahem 123ccm s výkonem 12 koní , provozní otáčky 1500-8900ot./min, hmotnost motoru 2300g + expanzní tlumič 330g + zapalování 202g. Vhodný pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku.

Benzínové motory řady GP vyráběné taiwanskou firmou Great Power Engine vynikají výborným dílenským zpracováním, robustní konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou písty, pístní čepy a ojnice od subdodavatelů vyrábějících pro slovutné motocyklové značky, jako jsou Rotax, Yamaha, Honda či Suzuki. Hladký chod motorů zajišťují ložiska SKF a spolehlivou dodávku paliva membránové karburátory Walbro. Motory jsou vhodné pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku. Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů GP dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost / výkon / cena.

GP123 V2 je plochý dvouválec konstrukčně vycházející z motoru GP-61, od něhož převzal válce s vrtáním 46,5 mm. Kliková skříň je vyrobena z jakostní hliníkové slitiny; písty jsou vybaveny jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čepy procházejí jehlovými ložisky. Motor je osazen kvalitními ložisky švédské firmy SKF. Motor se montuje pomocí montážní desky přišroubované k zadnímu čelu.

Karburátor Walbro MJ-71 je membránový, dvoujehlový, opatřený sytičem.

Lehké expanzní tlumiče výfuku jsou hliníkové a jejich povrch je opatřen ochranným stříbřitým nástřikem. Pokud však nechcete v rámci tréninku obtěžovat okolí vyšší úrovní hluku, pořiďte si k motoru kvalitní tlumiče canister Mufflers od firmy JMB Břečka.

Zapalování je elektronické určené pro napájení z akumulátorů o jmenovitém napětí 6,6 - 7,4V. K napájení je možné použít jak 6-čl. aku NiMH (aspoň 1800mAh), tak 2S aku LiPo (aspoň 1300mAh) nebo LiFe. K zapalování je dodávána ochranná spirálová bužírka, kabel pro připojení akumulátoru a samozřejmě i zapalovací svíčky NGK CM-6.

Doporučené palivo: záběh 32:1 (32 dílů benzínu Natural 95 na 1 díl oleje), normální provoz 40:1 až 50:1. Doporučujeme používat syntetický olej pro dvoutakty Motul 710 2T.

Doporučená svíčka: CM-6

Doporučené vrtule: dvoulisté: 27x12“, 28x10“, 28x12“, 29x10“ / třílisté: 25x12“, 26x12“.

Typické otáčky: 7000 ot./min s vrtulí Mejzlík 28x10“, 7100 ot./min s vrtulí Falcon 29x9“.

Součástí balení je: motor, elektronické zapalování + 2 svíčky, tlumiče + těsnění výfuku, spojovací materiál a návod.

Zdvihový objem [ccm]

123

Počet válců

2

Vrtání [mm]

46.5

Provozní otáčky [ot./min]

1500 - 8900

Výkon motoru [kW]

8.8

Výkon [HP]

12

Hmotnost (motor) [g]

2300

Hmotnost (tlumič) [g]

330

Hmotnost (zapalování) [g]

202

Doporučená svíčka

CM-6

Doporučený objem nádrže [ml]

800 - 1000

Závit matice vrtule

6x M5